rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

برگزاری اولین جلسه باشگاه رتبه سازی ویژه ازمون وکالت 1398

برگزاری اولین جلسه باشگاه رتبه سازی ویژه ازمون وکالت 1398

1398/04/18

همانند هر سال همزمان با شروع دور دوم مطالعاتی، باشگاه رتبه سازی آزمون های مفهومی مهارتی نیز فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. در این جسله که با حضور اساتید، وکلای برجسته و رتبه های برتر آزمون های مفهومی مهارتی در شانزدهمین روز تیر ماه 1398 در محل دهکده سفید برگزار گردید، اهم اهداف و برنامه های باشگاه برای آزمون وکالت 1398 بیان شد. .
در ابتدای این نشست صمیمانه، استاد مجید قاضی زاده، استاد نامور حقوق جزا و از اساتید انگیزشی مجموعه درباره اهمیت هدف گذاری صحیح و پیشروی مستمر برای کسب اهداف صحبت کردند و خاطر نشان کردند که تنها کسانی موفق به نیل به خواسته ها و اهدافشان می شوند که مصرانه و مستمر به اهداف خود چشم دوخته و از مسیر منحرف نشوند.


استاد قاضی زاده، انجام صددر صد نکات مطرح شده در آمایش های موسسه را از اساسی ترین شروط موفقیت خوانده و با اشاره به آقای محمدرضا صبوری ایشان را الگوی مناسبی برای داوطبان برتر خواندند.  .
آقای محمد رضا صبوری، رتبه یک کل کشور در تاریخ آزمون وکالت و دانش آموخته موسسه داداِستان نیز، بر اهمیت پرورش افکار مثبت و هدفمند و تمرکز بر کسب موفقیت های کوچک به منزله ی گام های ابتدایی برای کسب اهداف بزرگ اشاره کردند و از همه حقوقدانان برتر خواستد که با ثبت موفقیت های خود، انگیزه و انرژی خود را افزایش دهند.

در پایان جلسه نیز حقوقدانان برتر در جوی صمیمی و دوستانه از انگیزه ها و اهداف خود گفته و با ایجاد فضایی صمیمی و همدلانه، روحیه جمعی خود را بالابرند و در حالی جلسه را ترک کردند که همگی مصمم بودند تا رکورد بالاترین تراز کسب شده در آزمون وکالت – تراز 11987 ، که متعلق به محمدرضا صبوری رتبه یک کل کشور - را شکسته و بورسیه حمایتی 500 میلیون ریالی مجموعه را در آزمون وکالت 1398 دریافت کنند.








جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code