rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

اولین گردهمایی باشگاه رتبه سازی سال1400

اولین گردهمایی باشگاه رتبه سازی سال1400

1400/07/08


اولین جلسه باشگاه رتبه سازی در تاریخ 4 مهرماه 1400 با حضور جمع کثیری از منتخبین باشگاه رتبه سازی  در سراسر کشور بصورت حضوری و آنلاین، با  حضور استاد قاضی زاده، سرکار خانم رئوفی، خانم اکبری و آقای صبوری (رتبه یک ازمون وکالت) برگزار شد.
 استاد قاضی زاده ضمن خوش آمدگویی و خداقوت به حقوقدانان عزیز ورودشان به باشگاه را طی کردن یک پله از موفقیت ذکر کرده و برای عزیزان موفقیت های بیشتر را آرزو کردند. اقای صبوری نیز در صحبتهای خود به چند عامل مهم در زمینه رسیدن به موفقیت اشاره کردند و مهمترین این عوامل را در ابتدا تلاش فرد و باورهای ذهنی وی اعلام کردند و گفتند در هر جایگاهی از افراد موفق در  مورد باورهای ذهنیشان بپرسید نه روش، و مسیری که رفتند عوامل حاشیه مانند شانس، پروسه ی زمانی برای مطالعه و سختی درس و....تنها اعتماد به نفس را پایین می آورد و نقشی در قبولی شما ندارد. نه در گذشته باشید نه در آینده  در زمان حال زندگی کنید و بهترین استفاده را از زمان حال ببرید اگر 5 عامل عدم موفقیت خود را بنویسید و به آنها فکر کنید متوجه می شوید همه آنها  تنها زاییده ذهن شماست نه عاملی برای عدم موفقیتتان.
در این جلسه استاد قاضی زاده ضمن ایراد این نکته که قرار نیست باشگاه برای شما رتبه بسازد و شما خودتان برای خودتان رتبه میسازید گفتند :
مبادا گمان کنید در اینجا به شما معجونی، داده میشود و شما با این معجون  رتبه ی یک را به دست می آورید معجون در وجود، تصمیم و همت شماست باشگاه فقط حس قوی بودن به شما میدهد این پله ای که شما در آن قرار دارید آرزوی خیلی از حقوقدانان است نگذارید این موقعیت شما را گول بزند شما به شرطی رتبه اید که از آنچه اکنون هستید قویتر و بهتر شوید. ما در اینجا فقط در مورد فنون علمی - آموزشی و  تکنیک های ازمون صحبت نمیکنیم هدف ما دادن حس خوبیست که اگر فزونی یابد میتواند موجب برتر شدن شما باشد. ما نمیگوییم قبول شوید، میگوییم رتبه شوید چرا که با رتبه شدن جایگاه شما در هر موقعیتی محکمتر میشود و موفق تر و سر شناستر خواهید بود. به رتبه ی یک شدن هم فکر نکنید که خطاست شما سعی کنید تراز رتبه یک کشور را بشکنید  و برای رسیدن به این هدف تنها و تنها رسیدن به خودباوری و داشتن اعتماد به نفس بالا، بکاربردن تکنیکها، جمع بندی، مرور و مدیریت جلسه آزمون، و ازهمه مهمتر استفاده از قدرت توکل است.
سرکار خانم رئوفی نیزضمن تبریک به عزیزان باشگاه رتبه سازی هدف باشگاه را به رخ کشاندن خود واقعی حقوقدانان به خودشان ایراد کردند و افزودند باورتان به خودتان باید بسیار قوی و مثبت باشد این باورها را در خود ایجاد کنید تا در ذهن ناخودآگاهتان بنشیند و شما را موفقتر از قبل سازد ایشان به نتایج یک ازمایش علمی در کشور آمریکا اشاره کردند که 80%علت موفقیت در هر جایگاهی به باور شخص برمیگردد و ما باید ان را  با روشهایی چون به یاد آوردن مرتب موفقیتهای گذشته، پر کردن باورهای مثبت به جای باورهای منفی و به جریان انداختن حس خوب درونی و انتقال آن به دیگران تقویت میشود . احساس رضایت در انسان اعتماد به نفس رابالامیبرد که خود از ارکان مهم موفقیت است. و این کار به تدریج در انسان شکل میگیرد. و باید از هم اکنون آنرا شروع کرد که همانا  برنامه ایست  برای روح و روان شما و در اخر داشتن توکل است. چون در راستای توکل کردن میدانم یک قدرت مطلق نگاهش به من است. در آخر هم استاد قاضی زاده حقوقدانان عزیزرا از پرداختن به حواشی بر حذر کردند و اهمیت دادن به درسنامه ها، آمایشها،استفاده از مشاوره هاو شرکت در کلاسها و تسلط کافی به منابع را تاکید کردند. پیام طلایی ایشان به فرماندهان سرنوشت نیز معرفی قدرتمندترین و باسوادترین فرد بود که از طرف یونسکو در سال ۲۰۲۰ منتشر شد مبنی بر اینکه خواندن و نوشتن و داشتن سواد رایانه ای هیچکدام ملاک باسوادی نیست، ملاک سوادمندی، توانایی تغییر است و ایشان در بابت قدرت تغییر و عوامل آن توضیحاتی ارائه کردند.
حسن ختام جلسه شنیدن صحبتهای گرم و دلنشین حقوقدانان منتخب بود که با امیدواری واحساس رضایت از خدمات داداستان احساس ارامش خاطر را به ارمغان اورد.

























جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code