rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

کارگاه محشا نویسی با استقبال بی نظیر حقوقدانان قدرتمند سراسر کشور برگزار شد.

کارگاه محشا نویسی با استقبال بی نظیر حقوقدانان قدرتمند سراسر کشور برگزار شد.

1400/09/14


جمعه ۱۲ آذرماه بعد از یک رقابت کشوری در آزمون تعین سطح، مجموعه وزین داداستان میزبان جمع کثیری از فرماندهان سرنوشت  بصورت حضوری و آنلاین در سراسر کشور بود.

کارگاه با بیان این جمله انگیزشی آغاز شد:
*وکیل نمیشوم وکیل هستم*
استاد قاضی زاده در ابتدا توضیحاتی پیرامون قرار گرفتن دروس متون فقه و حقوق اساسی در لیست منابع آزمون وکالت ۱۴۰۰ بیان نمودند.
ایشان افزودند، محشای من همین کتاب قانون است با برگه های سفید افزوده شده و کلمات انگیزشی در هر صفحه و قوانین به روز رسانی شده.

ایشان محشانویسی را چنین تعریف کردند: 
محشانویسی، همانا خواندن، فهمیدن و به بند کشیدن تک تک کلمات  قانون است که توسط قانونگذار، هوشمندانه تصویب شده است. کسی که محشا می نویسد جایگاه رفیعی در عالم حقوق دارد او  تک تک مواد قانونی را می فهمد، درک میکند، مسلط می شود و برایشان مثال می‌زند.
صحبتهای انگیزشی مشاورین محترم زینت بخش کارگاه محشا نویسی بود. خانم ابراهیمی از افتخار آفرینان مجموعه  و وکلای کانون وکلای دادگستری  در مورد اهمیت محشا نویسی بیان نمودند: سلاح اسرار آمیز ماه‌های پایانی برای من محشا بود در کمال ناباوری حقوق جزا را یک روزه تمام می‌کردم به انضمام تمام نکات طلایی که در آزمون های مفهومی مهارتی مجموعه داداِستان آموخته بودم.
خانم قاسم زاده از افتخار آفرینان مجموعه و وکلای مرکز وکلا بیان نمودند: خودتان را باور داشته باشید از سختی مشکلات گلایه نکنید قبولی را برای خود محال ندانید، زغال با تحمل سختی فراوان است که تبدیل به الماس می شود.
 آقای یاوری از مشاورین محترم مجموعه داداِستان و پذیرفته شده آزمون های  قضاوت، وکالت و سردفتری بیان نمودند :  شما که الان شروع کرده اید جزو خوبان ۱۴۰۱ هستید چرا که شروع از هم اکنون برای شما بسیار عالیست. من با خواندن محشا و با حمایت‌های ویژه داداِستان در سال ۹۷ حقوق تجارت را ۱۰٠ زدم. داشتن محشا برای شما همان گنجی است که نزدیک آزمون ارزش آن را درک خواهید کرد، محشای جامع استرس شما را کم و موفقیت شما را تضمین می کند. فرق حقوقدان و حقوق خوان در ضریب هوشی نیست بلکه در تصمیمی است که شما می گیرید امید است با تصمیم به موقع و عالی آینده خوبی را برای خود  ترسیم کنید. 

در این کارگاه همچنین نحوه محشا نویسی ماده ۲۳ از قانون مجازات اسلامی توسط استاد قاضی زاده تدریس شد.

حسن ختام کارگاه محشا نویسی اهداء جوایزی ارزنده به ۵ نفر از شرکت کنندگان در آزمون تعیین سطح و کارگاه محشا نویسی به صورت حضوری بود.



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code