rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

آمایش صاعقه

آمایش صاعقه

1400/10/10


آمایش صاعقه با رویکرد  برنامه ریزی سه ماهه پایانی منتهی به آزمون وکالت  در تاریخ 9 دیماه 1400  ویژه فرماندهان سرنوشت سراسر کشور بصورت حضوری و آنلاین  با تدریس استاد قاضی زاده برگزار شد.
در ابتدای این آمایش در خصوص تغییرات بودجه بندی و اضافه شدن دو درس قانون اساسی و متون فقه توضیحاتی ارائه شد. همچنین در خصوص تاریخ برگزاری آزمون بیان شد که فرض بر این بود آزمون وکالت طبق روال هر سال آذر ماه برگزار میشد ، اما آزمون به تأخیر افتاد  و احتمالاً ۲۰ اسفندماه برگزار خواهد شد. 
استاد قاضی زاده چگونگی شکل گیری  آمایش صاعقه را در مجموعه دادستان عنوان کردند و به ارائه راهنمایی و تذکرات لازم در ماه های پایانی تا آزمون در آمایش صاعقه پرداختند.
ایشان عنوان کردند در دو ماه پایانی محیط و فضای مطالعه خود را عوض کنید و اگر امکان تغییر محیط را ندارید چیدمان فضای اتاق مطالعه خود را تغییر دهید.
در دو ماه پایانی باید برای موفقیت در آزمون به تسلط دست پیدا کنید و تسلط تنها با مرور امکان پذیر خواهد بود. در ادامه در خصوص چگونگی تهیه کردن محشای مطلوب ، تلخیص و چکیده سازی ، برنامه ریزی مطالعاتی،  نحوه تست زدن  و بهترین منابع آن توضیحات دقیقی بیان شد.
ایشان در صحبت پایانی بیان کردند:
 اگر در آزمون مرکز وکلا موفق نشدید و یا تاکنون برنامه مطالعاتی منسجمی نداشته اید نگران نشوید ، در دو ماهه پایانی تلاش کنید تا با مرور مباحث با اهمیت در آزمون وکالت پذیرفته شوید.
فرمانده سرنوشت :
در جاده انرژی قرار بگیر و به آینده فکر کن و مجدد ادامه بده و تلاش کن.....



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code