rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

تقدیر از افتخار آفرینان آزمون وکالت و  معرفی حقوقدان برتر در سومین همایش چکش زرین عدالت

تقدیر از افتخار آفرینان آزمون وکالت و معرفی حقوقدان برتر در سومین همایش چکش زرین عدالت

1398/02/16


سومین همایش اهدای چکش زرین عدالت به حقوقدان برتر به میزبانی دهکده بین المللی سفید همراه با تقدیر از افتخارآفرینان عرصه عدالت سال ۱۳۹۷ در مشهد مقدس برگزار گردید.

به گزارش ستاد خبری همایش اهدای چکش زرین عدالت که با شرکت گسترده حقوقدانان سراسر کشور شامل وکلا، قضات، کارشناسان دادگستری، اساتید مطرح کشوری و حقوقدانان ممتاز و رتبه های برتر آزمون وکالت، قضاوت و سردفتری برگزار شد، عنوان حقوقدان برتر کشوری به دکتر رضا موسی زاده - استاد حقوق بین الملل- اختصاص یافت و چکش زرین به ایشان اهدا گردید. 


دکتر رضا موسی زاده ضمن تشکر از عوامل اتاق فکر دهکده سفید با توجه به مبانی و اهداف این مجموعه بر تخصص گرایی و اخلاق گرایی ابراز نمودند: دهکده سفید می تواند بر اساس تخصص، اخلاق گرایی و جمع گرایی تاج جامعه متخصصین اخلاق گرا و جمع گرا در سراسر کشور و یا حتی جهان باشد.


نماینده اسبق جمهوری اسلامی ایران در دادگاه لاهه افزود: ما امروزه در جهانی زندگی می کنیم که به شدت اخلاق و جمع گرایی مغفول واقع شده است. غفلت از اخلاق به جهت آنکه فردگرایی مبنای حرکت انسان را منفعت شخصی تعریف می کند و موتور محرکه انسان را چیزی جزء دست یابی به منافع شخصی نمی داند.

منتخب سومین همایش اهدای چکش زرین عدالت دهکده بین المللی سفید در خصوص جهان فردگرا و روابط بینا فردی سودگرا و غفلت از جمع گرایی گفت: در جامعه ای که بر اساس محوریت خویشتن خود و خویش فرما باشد، نمی توان جامعه ای بر اساس عشق، محبت و ایثارگری و فداکاری شکل داد، به طوری که کم رنگ شدن مولفه های فوق، امروزه جوامع غربی را با  بحران هویت و اخلاق مواجه کرده است.

تشکیل نهادهای مدنی اخلاق مدار راه برون رفتی از بحران های اخلاقی 

ایشان در پایان اظهار کرد: تشکیل نهادهای مدنی اخلاق مدار و غایت گرا چون دهکده بین المللی سفید می تواند بستر مناسبی برای رفع نواقص بحران های کنونی و زمینه ساز جامعه سپید و به دور از آفت های اجتماعی باشد. ایمان و تقوا به عنوان مهمترین آموزه های انسانی که انسان را توصیه به پاکی و سپید بودن می کند، بهترین و کارآمدترین ابزار اصلاح جامعه محسوب می شود .

در ادامه ضمن تقدیری باشکوه از رتبه های ممتاز آزمون وکالت 1397، استاد قاضی زاده رئیس اتاق فکر سومین همایش تقدیر از افتخار آفرینان عرصه عدالت و اهدای چکش زرین به حقوقدان برتر کشور در سال ۱۳۹8جهت تکریم این بزرگوران، اظهار کرد: شما بزرگوارانی هستید که توانستید در عرصه رقابت آزمون وکالت جزو مفاخر جامعه حقوقی باشید. 
ایشان در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت های داداِستان در یک دهه اخیر پرداختند و بیان داشتند: مجموعه داداستان در طی سال ها فعالیت خویش تا کنون به بیش از سی هزار نفر آموزش مستقیم حقوق، بصورت خاص و با روش های جدید مفهومی منتقل کرده است و در حال حاضر بیش از سه هزار و دویست نفر در این مجموعه در حوزه قضاوت و وکالت در سراسر کشور اشتغال دارند.

آموزش هایی مبتنی بر ارتقای مهارت های زندگی و خودباوری

وی با اشاره به برگزاری آمایش های انگیزشی و بکارگیری شیوه های نوین و بنیادی در امر آموزش حقوق، اظهار داشت: هدف از آموزش های ما در سراسر کشور نه تنها ارتقاء سطح علمی دانشپذیران برای کسب پذیریش و قبولی در آزمون های حقوقی می باشد، بلکه ارتقای مهارت های زندگی، ایجاد خودباوری و گسترش آن و در یک کلمه انتقال مفاهیم بزرگ انسانیت می باشد. به همین دلیل بخشی از برنامه های آموزش این مجموعه پیرامون آمایش هایی با موضوعاتی چون؛ مهارت های زندگی، خودباروی و سبک تفکر اختصاص داده شده است و همچنین تاکید اساتید صاحب سبک در امر آموزش علم حقوق، استفاده از سبک های جدید یادگیری می باشد.



گسترش روابط بین الملل در سطح جهانی 

رئیس اتاق فکر دهکده سفید ضمن اشاره به گسترش روابط بین المللی دهکده سفید در عرصه جهانی، دستاوردهای کانون بین الملل دهکده سفید را بسترسازی جهت ایجاد 8 نمایندگی در سطح کشور های مختلف، انعقادهای قراردادهای بین المللی در سال 1397 با رابط های خارجی و طرف های ایرانی و همچنین ارائه خدمات حقوق بین الملل به فرهیختگان حقوقی حاضر، عنوان کرد.  و ضمن ابراز خوشحالی اعلام نمود: نوید نمایندگی دهکده سفید در اتحادیه اروپا آمادگی ارائه هر گونه خدمات حقوقی را در این اتحادیه با بهترین وکلا و کارشناسان در سطح جهانی دارد.  
  دکتر سعید حقیقی، دبیر سومین همایش چکش زرین عدالت عنوان کرد: حقوقدانان به این امر واقف هستند که در دو سال پیشین چکش زرین عدالت  به اساتید گران سنگی چون دکتر سید محمود کاشانی در سال اول ودکتر حسین میر محمد صادقی در سال دوم  اهدا گردید و امسال نیز به همت تلاش های دبیرخانه، هیات علمی و هیات داوران استاد دکتر رضا موسی زاده به عنوان برترین حقوقدان سال ۱۳۹8 معرفی می گردد.


در طی این مراسم، با توجه به حادثه تلخ سیل فروردین ماه 1398 در سراسر کشور بخصوص در جنوب ایران و با توجه به مواجه هموطنان با این واقعه تلخ، انسان هایی مهرورز و ایثارگر به یاری این عزیزان شتافتند.  
به همین مناسبت توسط دهکده بین المللی سفید از خانم زهرا جلیل زاده بزرگ بانوی که در این عرصه تلاش های بی وقفه ای به هم وطنان سیل زده ارائه داده اند، تقدیر به عمل آمد و کمک های مالی ارزشمندی از سوی این مجموعه جهت گسترش کسب و کار ساکنین این مناطق به ایشان تقدیم گردید.






جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code