rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

كپي برابر اصل نيست

كپي برابر اصل نيست

1399/02/02

داداستان نامه....

هوالحق

كپي برابر اصل نيست...

 

به دهه هشتاد بر مي گرديم، به زمانی که حقوق و دروس حقوقی برای دانشجويان حقوقي بِه رسم امروز ساده سازي نشده بود.

در آن زمان وقتی اشتیاق و تلاش دانشجویان جهت رسیدن به عرصه وکالت ، قضاوت، سردفتری و غیره را دیدیم برآن شدیم تا با ابداع شیوه ای جديد، مطالعه دروس حقوقی و نیل به هدف زیبای وکیل شدن و قاضی شدن را برای فارغ التحصیلان حقوق ، سهل الوصول نماییم.

لذا تیمی متخصص و دغدغه مند با هدایت استاد قاضی زاده به همفکری و تامل پرداختند و توانستند با ابداع رموز خاص و مفهومی در دروس حقوقی، مهارت مطالعه و تسلط بر منابع وکالت و قضاوت حقوقدانان را افزایش دهند به طوری که در مراحل پس از آزمون و در هنگام فعالیت های شغلی خویش نیز هم از آن بهره ببرند.

اينگونه بود كه نظام نوين آموزشي در عرصه حقوق تعالي يافت و در جامعه حقوقي تدريس استاد قاضي زاده به عنوان مبدع شيوه مفهومي و رمزنگاري شهرت پيدا نمود.

گفتنی است حقوقدان بسياري در شهرهاي مختلف در طول این سالها از اين کلاس ها بهره مند شده اند و امروزه در سراسر کشور، شیوه ای شناخته شده است و همانند هر اثر ارزشمند دیگری، بدون اجازه صاحبان اين آثار معنوي، کپی هایی از آن ارائه شده است اما حقوقدانان همه مي دانند كه کپی برابر اصل نیست مگر اينكه مصدق شده باشد.

ما مفتخر به ارائه این خدمات خاص و  منحصر به فرد در طول سالهای متمادی هستیم و تا کنون بیش از چهار هزار نفر حقوقدان با تراز های بالا از طریق دریافت این آموزش ها از مجموعه داداستان فارغ التحصیل و وارد عرصه وکالت شده اند.

این افتخار، ما را در طول این سالها بر آن داشت که با نوآوری های گوناگون، با شعار تفاوت ما تمایز ماست، جامعه حقوقی را برای نیل به اهداف عدالت طلبانه خویش یاری رسانیم و در این راستا از پای نخواهیم نشست.

 

ما زنده از آنیم که آرام نگیریم / موجیم که آسودگی ما عدم ماست



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code