rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

افزایش روزهای برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

1399/05/04

سازمان سنجش آموزش کشور برای افزایش سطح ایمنی حوزه‌ها و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ را در سه روز پنجشنبه، جمعه و شنبه برگزار می‌کند. پیش از این زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد تعیین شده بود.

متن کامل اطلاعیه منتشر شده از سوی روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به شرح زیر است:

ضمن آرزوی سلامتی و تندرستی برای داوطلبان عزیز، به اطلاع می‌رساند به منظور مساعدت و همراهی بیشتر با داوطلبان و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه‌های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه‌ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، این سازمان در راستای تدابیر اتخاذ شده جهت ارتقا ایمنی حوزه‌ها و به تبع آن داوطلبان اقدام به افزایش روزهای برگزاری آزمون از ۲ روز به ۳ روز (از پنجشنبه ۹۹/۰۵/۱۶ لغایت شنبه ۹۹/۰۵/۱۸) نموده است. به عبارتی آزمون رشته‌های امتحانی شناور (رشته‌های امتحانی دوم) از عصر روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۶ به صبح شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۱۸ منتقل گردیده است.

لذا از داوطلبان تقاضا می‌شود با توجه به زمان اعلام شده و هم چنین سایر جزئیات و اطلاعاتی که در اطلاعیه پرینت کارت شرکت در آزمون که در تاریخ ۱۳۹۹/۵/۶ در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد در جلسه آزمون شرکت نمایند.





جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code