rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

 برگزاری اولین جلسه باشگاه رتبه سازی ویژه ازمون وکالت1399

برگزاری اولین جلسه باشگاه رتبه سازی ویژه ازمون وکالت1399

1399/06/17

همانند هر سال همزمان با شروع دور دوم مطالعاتی، باشگاه رتبه سازی آزمون های مفهومی مهارتی نیز فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد. در این برنامه که با حضور اساتید، وکلای برجسته و رتبه های برتر آزمون های مفهومی مهارتی در شانزدهمین روز شهریور 1399 در سالن اجتماعات مجموعه بزرگ داداستان برگزار گردید، اهم اهداف و برنامه های باشگاه برای آزمون وکالت 1399 بیان شد. . 


در ابتدای این نشست صمیمانه، استاد مجید قاضی زاده، استاد نامور حقوق جزا و از اساتید پر انگیزه مجموعه درباره اهمیت هدف گذاری صحیح و پیشروی مستمر برای کسب اهداف صحبت کردند و خاطر نشان کردند که تنها کسانی موفق به نیل به خواسته ها و اهدافشان می شوند که مصرانه و مستمر به اهداف خود چشم دوخته و از مسیر منحرف نشوند.


استاد قاضی زاده، انجام صددر صد نکات مطرح شده در آمایش های موسسه را از اساسی ترین شروط موفقیت خوانده و با اشاره به آقای محمدرضا صبوری ایشان را الگوی مناسبی برای داوطبان برتر خواندند.

در پایان جلسه نیز حقوقدانان برتر در جوی صمیمی و دوستانه از انگیزه ها و اهداف خود گفته و با ایجاد فضایی صمیمی و همدلانه، روحیه جمعی خود را بالابرند و در حالی جلسه را ترک کردند که همگی مصمم بودند تا رکورد بالاترین تراز کسب شده در آزمون وکالت – تراز 11987 ، که متعلق به محمدرضا صبوری رتبه یک کل کشور - را می شکنند.

لازم به ذکر است به علت مشابهت سازی ازمون های داداستان با ازمون اصلی وکالت ، حقوقدانانی که رتبه های برتر این ازمون ها را کسب مینمایند در اغلب سالها جزو برترین های ازمون وکالت میشوند لذا مجموعه داداستان برنامه های ویژه و متفاوتی برای این قشر از حقوقدانان به اجرا می گذارد که امسال هم برای داوطلبان آزمون وکالت 99 برگزار گردید





جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code