rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

 نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 فردا (یکشنبه) اعلام خواهد شد

نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 فردا (یکشنبه) اعلام خواهد شد

1400/01/28


من اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور درباره كارنامه نتايج اوليه و زمان انتخاب رشته‌هاي تحصيلي آزمون ورودي مقطع دكتري«Ph.D»نيمه‌متمركز ( سال 1400) :

 
به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودي مقطع دكتري «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال 1400 مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور در روز یکشنبه مورخ 29/01/1400   از طریق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org   قابل مشاهده بوده و متقاضیان با استفاده از شماره داوطلبي يا شماره پرونده و همچنين شماره شناسنامه و سال تولد می‌توانند كارنامه نتايج اوليه آزمون خود را مشاهده نمایند. آن‌دسته از متقاضیانی كه براساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي گرديده‌اند، مي‌بايست از روز دوشنبه مورخ 30/01/1400 تا روز پنجشنبه مورخ 2/02/1400 نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته محل درصورت وجود) با توجه به رشته امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند. به اين‌دسته از متقاضیان توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام نموده، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را، از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه، مرتب نموده و پس از آن نسبت به ثبت رشته محلهای انتخابی خود در فرم انتخاب رشته اقدام نمايند.
 

دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از عصر روز یکشنبه مورخ 29/01/1400 در دسترس متقاضیان مجاز به انتخاب رشته خواهد بود.

لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه علمي و سنجش عملي و بررسي سوابق آموزشي، پژوهشي و فناوري) در اواخر ارديبهشت ماه 1400 از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اعلام خواهد شد.

ضمناً نظر متقاضیان گرامی را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

1-   
به اطلاع آن‌دسته از متقاضیانی كه با توجه به مفاد كارنامه نتايج اوليه، مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (كدرشته امتحانی 2180) گرديده و مايل به انتخاب كدرشته‌محل‌هاي مربوط به رشته مدرسي معارف اسلامي هستند، مي‌رساند از آنجا كه شرط ورود در كدرشته امتحاني مذكور به دانشگاه، علاوه بر كسب نمره علمي لازم، احراز شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون مذکور (دفترچه شماره 1)، نتيجه مصاحبه‌اي مي‌باشد كه توسط مديريت جذب و ارزشيابي معاونت آموزشي، پژوهشي استادان و دروس معارف اسلامي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها انجام خواهد شد، لذا اين‌دسته از متقاضیان چنانچه در رديف معرفي‌شدگان داراي حدنصاب براي انجام مراحل مصاحبه قرار گيرند، لازم است براي انجام مراحل پذيرش (که در محدوده زمانی هفته اول خرداد ماه سال 1400 خواهد بود) به درگاه اطلاع‌رساني معاونت آموزشي، پژوهشي استادان و دروس معارف اسلامي (به نشاني www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام و تکميل فرم مشخصات فردي و ارسال مدارک درخواستي در اين سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوي معاونت مذكور باشند. بديهي است عدم ثبت‌نام در اين سامانه به منزله انصراف از تحصيل در اين رشته تلقي مي‌گردد. در پايان لازم به ذكر است كه در گزينش نهايي، وضعيت علمي متقاضیانی كه مبادرت به تكميل فرم انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اينترنتي خود در موعد مقرر ننمايند و يا نتيجه مراحل پیش گفته از سوي معاونت مذکور به صورت منفي به اين سازمان اعلام گردد، مورد بررسي قرار نخواهد گرفت.
 
2-  
متقاضیانی که مجاز به انتخاب رشته می‌باشند و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است با کد دسترسي مندرج در کارنامه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org   مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.
3-    
متقاضیان علاقه مند به انتخاب هر يك از كد رشته هاي امتحاني مربوط به دانشگاههاي: جامع امام حسين (ع) و علوم انتظامي امين كه فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره هاي غيرروزانه شده اند، در صورت تمايل و دارابودن شرايط لازم مطابق توضيحات انتهاي دفترچه مي توانند كد رشته محل هاي مربوط به دوره هاي روزانه دانشگاههاي ذيربط را نيز انتخاب نمايند.
 
باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می‌توانند در صورت داشتن درخواست به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس http://darkhast.sanjesh.org    مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرسhttp://rahgiri.sanjesh.org   وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.
ضمناً متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سؤال يا سؤالات خود را با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 نیز در ميان بگذارند.

 



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code