rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

انتخاب رشته ازمون دکتری 1399

انتخاب رشته ازمون دکتری 1399

1400/01/31

جدول زمانی و نکات مهم



    • مهلت انتخاب رشته : زمان شروع انتخاب رشته از روز دوشنبه 30 فروردین 1400 لغایت روز پنجشنبه 2 اردیبهشت 1400 می باشد
    • ویرایش اطلاعات انتخاب رشته : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.
    • توجه ویژه : به داوطلبان توصيه مي‌شود به تغييرات احتمالي كه در قالب اطلاعيه‌ بعد از انتشار دفترچه راهنماي انتخاب رشته از طريق سايت اين سازمان اطلاع رساني مي‌شود توجه نموده و در اين راستا اقدامات لازم را انجام دهند. (ملاك عمل پذيرش دانشجو در آزمون، براساس آخرين تغييراتي است كه بصورت اطلاعيه و يا اطلاعيه‌هاي رسمي از طريق سايت اين سازمان و هفته‌نامه پيك سنجش تا پايان مهلت انتخاب رشته منتشر مي‌گردد. عدم اطلاع از اطلاعيه‌هاي اعلام شده هيچ‌گونه حقي براي داوطلبان ايجاد نمي‌كند).
    • توجه ویژه : داوطلبان قبل از اقدام به انتخاب رشته ضرورت دارد به اطلاعیه و یا اطلاعیه های این سازمان درخصوص اصلاحات انجام شده در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دقت لازم را داشته باشند
    • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
    • توجه ویژه : در صورتی که در مراحل انتخاب رشته در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل انتخاب رشته را آغاز نمایید.
    • توجه ویژه : انتخاب رشته شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل انتخاب رشته از سیستم  رسيد انتخاب رشته که کدي 15 رقمی است دریافت نمایید.






    جایزه ویژه حقوق دادن برتر

    فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

    وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

    CAPTCHA code