rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

آمایش صاعقه

آمایش صاعقه

1400/06/20


آمایش صاعقه با رویکرد برنامه ریزی 3 ماه پایانی منتهی به آزمونهای مرکز قوه قضاییه و کانون وکلای 1400 در تاریخ 17شهریور  با استقبال جمع کثیری از حقوقدانان و فرماندهان سرنوشت در سراسر کشور بصورت حضوری و آنلاین و با تدریس استاد قاضی زاده برگزار شد. 

در ابتدای این آمایش خطاب به حقوقدانان عزیزی که تاکنون به هر دلیلی موفق به خواندن حجم کثیری از مطالب نشده اند امیدواری داده شد با اعتماد به نفس و نیروی تلاش و با ایمان به برنامه ریزی صاعقه تنها با خواندن 0.2 مطالب از هر درس وکیل سال 1400 خواهند شد 

البته انتخاب نام صاعقه بر این امایش همانا تاکید بر اصل تهذیب نفس است که انسان قادر است در فاصله 40 روز در خویش توانایی خارق العاده ای برای متحول شدن و رسیدن به موفقیت ایجاد کند.

 در این آمایش بسیار مهم برنامه ی 32 مرحله ای  شامل فرایندی همچون مرور، چکیده سازی، تلخیص، فشرده سازی مطالب و ملزوماتی چون محشای من، کتاب قطار برنامه ریزی برنا، بودجه بندی برنامه صاعقه، آرا وحدت رویه جدید و قانون های خاص ومجموعه سوالات مفهومی _ مهارتی سالهای قبل داداستان (بعنوان گنجینه ای برای تست زدن) در اختیار داوطلبین حاضر( و همچنین در پرتال برای همه ی فرماندهان سرنوشت  داداستانی) قرار گرفت. 

استاد قاضی زاده همچنین ضمن ایراد این جمله که نزدیک 80% از نکته های تدریس شده توسط اساتید مجرب داداستان مشابه سوالات آزمون های اصلیست  تاکید کردند :چون عملکرد هیچ یک از حقوقدانان عزیز در روز آزمون مشخص نیست داداستان هیچگونه تضمینی برای قبولی هیچ یک از فرماندهان  سرنوشت ندارد.

به گفته استاد قاضی زاده بنای صاعقه که مشتمل بر 7 آزمون و تعدادی آمایش میباشد  بر مرور است دوماه اول مرور و یادگیری و ماههای بعد تنها مرور. یک روز از برنامه ریزی صاعقه به قانونهای خاص مدنی و آرا وحدت رویه جدید( که مرجع آنها اطلاعیه رسمی ثبت نام اسکودا میباشد) اختصاص یافته است. ایشان پس از توضیحات کامل برنامه صاعقه و راهنمایی حقوقدانان عزیز مایل به شرکت در  ازمون مرکز قوه قضاییه در کنار  داوطلبین ازمون کانون وکلا  اشاره ای به اهمیت شرکت در دوره ی امهات نوین که بمدت یکهفته به منظور سرعت بخشی مضاعف به روند مطالعاتی حقوقدانان عزیز با رویکرد جمع بندی و خلاصه نویسی مطالب اهم توسط اساتید با تجربه ی داداستان داشتند و اعلام کردند قطعا شرکت در این دوره در کنار دوره تفصیلی و دوره تسلط رضایتمندی فراوان فرماندهان سرنوشت را به دنبال خواهد داشت.


جهت کسب مشاوره می توانید با مجموعه تماس بگیرید و مشاوره اخذ کنید

دفتر مرکزی: ۰۵۱۳۶۰۵۰۰۷۲

امور شهرستان ها: ۰۵۱۳۱۶۰۱۱۱۱





جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code