rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

جاماندگان از آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می‌توانند از سوم تا ششم بهمن برای ثبت نام اقدام کنند.

جاماندگان از آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ می‌توانند از سوم تا ششم بهمن برای ثبت نام اقدام کنند.

1400/09/28


سازمان سنجش آموزش کشور امروز با اطلاعیه‌ای به کسانی که از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد جا مانده‌اند خبر داد که می‌توانند از سوم تا ششم بهمن برای ثبت نام اقدام کنند.

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۱ که از ۱۶ آذر آغاز شده بود، روز ۲۷ آذر به پایان رسید اما کسانی که در مهلت مقرر ثبت نام نکرده‌اند در بهمن‌ماه امکان ثبت نام را دارند. همچنین امکان ویرایش اطلاعات برای کسانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند در همین زمان فراهم می‌شود.

اطلاعیه‌ اعلام زمان مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان ثبت نام کننده در آزمون‌ کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ و بیست و هفتمین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور و همچنین ایجاد امکان برای ثبت‌نام مجدد آن دسته از متقاضیانی که در موعد مقرر موفق به ثبت‌نام نشده‌اند

بدینوسیله به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و هفتمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می‌رساند، اطلاعات ثبت‌نامی آن دسته از متقاضیانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۱۶/۰۹/۱۴۰۰ لغایت ۱۴۰۰/۰۹/۲۷) در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند، از روز یکشنبه مورخ ۰۳/۱۱/۱۴۰۰ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۰۶/۱۱/۱۴۰۰ به منظور مشاهده و ویرایش بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت. متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اصلاحات مربوط به آن مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۳ که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان در دسترس است، نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایند.

ضمناً به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده که در بازه زمانی فوق (۰۳/۱۱/۱۴۰۰ لغایت ۰۶/۱۱/۱۴۰۰) بتوانند نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code