rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

اطلاعيه اعلام زمان چاپ كارت شرکت در آزمون تشريحي (مرحله دوم) جذب عمومي تصدي منصب قضاء قوه قضائيه سال 1400 منتشر شد

اطلاعيه اعلام زمان چاپ كارت شرکت در آزمون تشريحي (مرحله دوم) جذب عمومي تصدي منصب قضاء قوه قضائيه سال 1400 منتشر شد

1401/03/02


جزییات دریافت کارت شرکت در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۰ که روز جمعه هفته جاری برگزار می‌شود، اعلام شد. بر این اساس، کارت آزمون روز سه‌شنبه ۳ خرداد منتشر و آزمون روز ۶ خرداد در شهر تهران برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان این مرحله می‌بایست همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی، نسبت به خرید کارت اعتباری این آزمون به مبلغ ۲۵۰ هزار تومان بصورت اینترنتی اقدام و رسید کارت اعتباری خریداری شده را در جلسه آزمون به مسئول مربوطه تحویل دهند.

متن کامل اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در این رابطه به شرح زیر است:

 ضمن آرزوی موفقیت برای متقاضیان شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم)  آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال 1400 ، به اطلاع مي‌رساند كه آزمون مذكور صبح روز جمعه مورخ 1401/03/06 منحصراً در شهر تهران برگزار مي‌شود. لذا نظر شما را به موارد ذیل در رابطه با کارت و برگزاری آزمون جلب می‌نماید:

براي شرکت در آزمون تشريحي رعايت موارد ذيل الزامي است:

الف- سامانه مربوط به چاپ كارت و برگ راهنماي شركت در آزمون از روز سه‌‌شنبه 1401/03/03 در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org فعال خواهد شد. متقاضیان‌ برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً لازم است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه گردد.

ب – پذيرفته شدگان مرحله تستي آزمون جهت دريافت کارت شرکت در آزمون مرحله تشريحي ( 1401/03/06 ) مي‌بايست همزمان با پرینت کارت شرکت در آزمون تشریحی با مراجعه به درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش نسبت به خريد کارت اعتباري این آزمون به مبلغ 2.500.000 ريال معادل دويست و پنجاه هزار تومان بصورت اينترنتي اقدام و رسيد کارت اعتباري خريداري شده را پس از درج نام و نام خانوادگي و شماره داوطلبي بر روي آن، در جلسه آزمون به مسئول مربوطه تحويل نمايند. در صورت عدم تحويل رسيد کارت اعتباري خريداري شده، طبق ضوابط رفتار خواهد شد.

ج- با توجه به اينکه عليرغم سنوات گذشته از طرف اين مرجع کتاب توزيع نمي‌گردد، شرکت کنندگان محترم از آوردن هرگونه کتاب، جزوه و ... خودداري کنند و استفاده از هرگونه کتاب قانون و ... ، جزوه و چرک‌نويس ممنوع مي باشد و در صورت مشاهده خلاف اين امر تقلب محسوب شده و اسامي داوطلبين متخلف به عنوان مردودي اعلام مي گردد.

شروع فرآيند برگزاري آزمون از ساعت 8:30 صبح آغاز و دربهاي ورود به جلسه امتحان در ساعت 8:00 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضيان مي‌بايست قبل از بسته شدن دربهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند. 

د–درخصوص مندرجات کارت شرکت درآزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد،متقاضیان لازم است به شرح زیراقدام نمایند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ 1401/03/05 از ساعت 8:30 الی12:00 و 14:00 الی18:00 با شماره تلفن  36270059 – 026 (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل نمایند.

هـ - داوطلبان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري براي آنها لازم است، حداكثر تا تاريخ 1401/03/12 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي به آدرس https://request.sanjesh.org با اين سازمان مكاتبه نمايند. بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

معاونت منابع انساني قوه قضائیه

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور







جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code