rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

عصر امروز (10 آبان) در مشهد - نخستین دوره حقوق رمزارزها در ایران برگزار خواهد شد

عصر امروز (10 آبان) در مشهد - نخستین دوره حقوق رمزارزها در ایران برگزار خواهد شد

1401/08/10

عصر امروز در مشهد
نخستین دوره حقوق رمزارزها در ایران برگزار خواهد شد 

نخستین دوره حقوق رمزارزها در ایران به همت موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان (داداستان) در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد. 
در این دوره که به صورت حضوری برگزار می‌گردد مهم‌ترین چالش‌های حقوقی مرتبط با حقوق رمزارزها برای نخستین بار در ایران تدریس خواهد شد. 
این دوره آموزشی با تدریس استاد مجید قاضی زاده برگزار و در پایان این دوره به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می شود که این مدرک از قابلیت ترجمه رسمی توسط قوه قضاییه و وزارت امور خارجه برخوردار خواهد بود.  
رمزارزها و مفاهیم پایه، ماهیت حقوقی رمزارزها، ادله اثبات در رمز ارزها، قوانین و ماینینگ، حقوق کیفری و استیک، قوانین مربوط به پولشویی درباره رمزارزها، سرمایه گذاری شرکت های تجاری در رمز ارزها، صادرات و واردات با رمزارزها، دیدگاه قانونی سایر کشور ها درباره رمزارزها، انواع سرقت و کلاهبرداری در حوزه رمز ارزها و راه های پیشگیری از آن، رویه محاکم قضایی درباره پرونده ارزهای دیجیتال از جمله مهم‌ترین سرفصل‌هایی است که در این دوره آموزشی بررسی خواهد شد. 

لازم به ذکر است برنامه دوره‌های آتی دپارتمان تخصصی حقوق کاربردی موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان (داداستان) در زمینه حقوق رمز ارزها و حقوق متاورس به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code