rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

اکران فیلم ملاقات خصوصی توسط موسسه داداستان

اکران فیلم ملاقات خصوصی توسط موسسه داداستان

1401/11/01


فیلم «ملاقات خصوصی »از سری برنامه‌های دادفیلم مجموعه داداستان عصر چهارشنبه 28 دیماه با حضور پرشور دانشجویان و داوطلبان این مجموعه در سینما برفی مشهد برگزار شد. 
در این فیلم حقوقی که از دانشجویان دانشگاه های مختلف مشهد حضور داشتند.

ملاقات خصوصی نخستین بار در بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و در آن‌جا نامزد دریافت جوایز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای احمدی‌نیا و جایزهٔ بهترین فیلم اول شد. 

فیلم ملاقات خصوصی اولین تجربه کارگردانی امید شمس است که به تهیه‌کنندگی امیر بنان برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شد.

 ملاقات خصوصی یکی از پربازیگرترین فیلم های جشنواره چهلم فیلم فجر بود که می تواند از آثار شاخص این دوره هم به حساب بیاید. امیر بنان که با تهیه‌کنندگی فیلم خورشید به کارگردانی مجید مجیدی مطرح شد

 داستان فیلم ملاقات خصوصی از یک شهر کوچک یا اصلا شاید بتوان گفت یک روستا آغاز می‌شود. پروانه دختری است که پدرش به زندان افتاده و برادرش ایمان که زمانی در مسابقات مردان آهنین جولان می‌داده حالا یک بدهکار فراری است. او در عطاری پدرش کار می‌کند و با پدرش در زندان به طور مخفیانه در ارتباط است. این ارتباط مخفیانه از طریق گوشی یکی از هم‌بندان پدرش یعنی شخصی به اسم فرهاد صورت می‌گیرد. فرهاد و پروانه گهگاه بخاطر برخی مسائل بایکدیگر حرفهای کوتاهی می‌زنند و در نهایت فرهاد عاشق پروانه می‌شود و از او می‌خواهد که به ملاقاتش بیاید و زندگی این دو نفر به یکدیگر گره می‌خورد...



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code