rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1398

ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1398

1398/07/07

جدول زمانی و نکات مهم

    مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز یکشنبه 7 مهر 1398 لغایت روز چهارشنبه 17 مهر  1398 می باشد
    زمان برگزاری آزمون :  8 آذرماه 1398 می باشد
    ویرایش اطلاعات ثبت نام : برای ویرایش اطلاعات از بخش مربوطه که معمولا در منوی سمت راست می باشد اقدام نمایید.
    توجه ویژه : در طی مراحل ثبت نام از کلیک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بیش از یک صفحه مرورگر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید.
    توجه ویژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سیستم به مشکلی برخورد کردید، پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نمایید.
    توجه ویژه : ثبت نام شما زمانی تکمیل گردیده که در مراحل ثبت نام از سیستم شماره پرونده 6 رقمی  و کد پیگیری 16 رقمی دریافت نمایید.
    توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در روند ثبت نام ، داوطلبان می توانند از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 15:00 بجز ایام تعطیل با شماره 02636270058 تماس حاصل فرمایند



چه کسانی می توانند ثبت نام کنند

    1 : داوطلبان باید اطلاعیه ثبت نام را به طور کامل مطالعه کرده باشند
    2 : داوطلبان باید حتما شرایط مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند
    3 : داوطلبان بایستی سریال ثبت نام آزمون کارآموزی وکالت سال 1398 به مبلغ 1/100/000 ریال معادل صد و ده هزار تومان را از طریق سایت سازمان سنجش خریداری نمایند
    تذکر مهم 1: داوطلبان قبل از انتخاب کانون محل کارآموزی و اشتغال خود حتما به آگهی اختصاصی کانونها، مندرج در سایت اختصاصی آنها مراجعه نمایند و از شرایط پیش بینی شده در هر کانون آگاه شوند زیرا با توجه به مستقل بودن کانونها و ویژگیهای اقلیمی و اجتماعی آنها شرایط اختصاصی اعلامی هر کانون برای داوطلبان ورود به آن لازم الاتباع می باشد.
    تذکر مهم 2: چاپ (پرینت) اسکن مدارک ارسالی توسط داوطلب به همراه پرینت تقاضا نامه ثبت نام پس از پایان ثبت نام واخذ کدرهگیری الزامی است و داوطلب می بایست در صورت قبولی مدارک ارسالی و تقاضا نامه ثبت نام به کانون متبوع به همراه سایر مدارک تسلیم نماید.

اينجانب آگهي آزمون را به دقت خوانده ام و منطبق با تمام شرايط مندرج درآن مي باشم و آگاه هستم ،چنانچه به هردليل واجد شرايط نبوده و يا اطلاعات نادرست وارد كرده باشم ، ضمن اينكه هيچ حقي براي من ايجاد نمي شود، هزينه ثبت نام تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.






جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code