rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸ به تعویق افتاد

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸ به تعویق افتاد

1398/08/04

امکان ثبت‌نام مجدد و ویرایش اطلاعات از ۱۱ آبان

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری از به تعویق افتادن آزمون کارشناسی رسمی سال ۱۳۹۸ خبر داد.


پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸، همچنین اطلاعیه‌های مورخ ۹۸/۰۷/۰۸ ، ۹۸/۰۷/۰۹ و ۹۸/۰۷/۱۳، به منظور ایجاد فرصت مطالعه و حضور ذهن بیشتر برای داوطلبان، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام می‌رساند که زمان برگزاری آزمون مذکور به تاریخ ۹۸/۰۹/۲۹ تغییر می‌یابد. لذا به منظور فراهم نمودن تسهیلات برای کلیه داوطلبان متقاضی بویژه آن دسته از داوطلبانی که در زمان مقرر (از تاریخ ۹۸/۰۷/۰۸ لغایت ۹۸/۰۷/۲۰) در آزمون مزبور ثبت‌نام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که متقاضیان بتوانند از روز شنبه مورخ ۹۸/۰۸/۱۱ تا روز چهارشنبه مورخ ۹۸/۰۸/۱۵ و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه مذکور وفراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به موارد ذیل نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

   1- داوطلبانی که قبلاً نسبت به خرید کارت اعتباری ثبت‌نام اقدام نموده‌اند و موفق به ثبت نام نشده اند می‌توانند با اطلاعات همان کارت اعتباری نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

   2- داوطلبانی که در زمان مقرر ثبت نام ننموده‌اند می‌توانند با مراجعه به قسمت خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه مربوطه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

   3- داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند می‌توانند در صورت تمایل در بازه زمانی فوق (۹۸/۰۸/۱۱ لغایت ۹۸/۰۸/۱۵) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.

 لازم به توضیح است آزمون در روز جمعه ۹۸/۰۹/۲۹ در کلیه مراکز استان‌های کشور برگزار خواهد شد.



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code