rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

 مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی

مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی

1399/07/16

نحوه برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی

پس از لغو مصاحبه ها طبق برنامه اعلام شده قبلی، در اطلاعیه جدید زمان برگزاری مصاحبه ها از شنبه ۱۹ تا چهارشنبه ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹ تعیین شده است، بر اساس آن چه در این اطلاعیه آمده است ظاهرا در شیوه جدید داوطلبان از مکان خودشان و بدون نیاز به حضور در واحدهای دانشگاهی در مصاحبه شرکت خواهند کرد.
مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی که به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند، می‌رساند مصاحبه علمی این دوره به صورت مجازی از روز شنبه 19 مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 30 مهرماه ادامه خواهدداشت.
درشیوه جدید برگزاری مصاحبه، داوطلبان لازم است با دریافت نام کاربری و کلمه عبور که از عصر امروز از طریق سامانه www.azmoon.org 
قابل دریافت است، درتاریخ و زمان مقرر با مراجعه به سامانه phdinterview.azmoon.iau.ac.ir 
در جلسه مصاحبه مجازی شرکت کنند.
داوطلبان لازم است ضمن دریافت نرم افزارهای مورد نیاز به منظور شرکت در مصاحبه مجازی از طریق سامانه فوق نسبت به نصب آنها اقدام کنند. راهنمای نحوه چگونگی شرکت در مصاحبه از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code