rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

مصاحبه دکتر جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درمورد لغو یا عدم لغو آزمون وکالت1399

مصاحبه دکتر جلیل مالکی، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز درمورد لغو یا عدم لغو آزمون وکالت1399

1399/12/06

رئیس کانون وکلای مرکز: فعلاً تصمیمی مبنی بر لغو آزمون وکالت ابلاغ نشده است



جلیل مالکی رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در پاسخ به این سوال که نحوه برگزاری آزمون وکلا امسال چگونه خواهد بود اظهار کرد: آزمون وکلا روز بیست و دوم اسفند ماه برگزار می‌شود و فعلاً از سوی ستاد مبارزه با کرونا تصمیمی مبنی بر لغو آزمون اعلام نشده است.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،‌او در پاسخ به این سوال که آزمون چگونه برگزار می‌شود گفت: صفر تا صد برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و این سازمان آزمون را برگزار کرده و نتایج را به ما اعلام می‌کند.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با اشاره به برگزاری آزمون در وضعیت شیوع بیماری کرونا گفت: مقرر شده آزمون طی چند روز آینده برگزار شود، اما درباره لغو آن در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا هنوز تصمیم‌گیری نشده است.

وی ادامه داد: متولی امر برگزاری آزمون وکلا با توجه به شیوع بیماری کرونا و تصمیم گیری نهایی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا است که هنوز این ستاد چیزی مبنی بر لغو آزمون ابلاغ نکرده است.

مالکی با بیان اینکه نتایج فقط به کانون وکلا اعلام می‌شود گفت: ما هم نمی‌دانیم که این آزمون برگزار می‌شود یا خیر‌؛ اما سازمان سنجش آزمون را برگزار خواهد کرد و ستاد ملی مقابله با کرونا درباره برگزاری آن در شرایط کنونی تصمیم گیری می‌کند، در حال حاضر آزمون روز بیست و دوم اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code