rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

جزییات دریافت و رفع نقص کارت آزمون وکالت منتشر شد.

جزییات دریافت و رفع نقص کارت آزمون وکالت منتشر شد.

1399/12/13

اطلاعيه سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور درباره‌ تاريخ پرينت كارت، محل رفع نقص كارت و زمان‌ برگزاري آزمون پذيرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت كانونهاي وكلاي دادگستري ايران سال 1399



به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون ‌کارآموزی وکالت سال 1399 در صبح روز جمعه مورخ 99/12/22 در 31 شهرستان (به شرح جدول شماره 1 مندرج در ذیل این اطلاعیه) برگزار خواهد شد. فرآيند برگزاري آزمون صبح از ساعت 8:30 آغاز و درهاي ورود به جلسه امتحان در ساعت 8:00 صبح بسته خواهد شد، لذا متقاضیان مي‌بايست قبل از بسته شدن درهاي ورودي در محل حوزه امتحاني خود حاضر باشند.

کارت شرکت در آزمون از روز سه­شنبه مورخ 99/12/19 براساس‌ مندرجات‌ بند «الف‌» این‌ اطلاعیه‌ بر روی پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org  قرار می‌گیرد و متقاضیان پس از پرینت کارت شرکت در آزمون، در صورت وجود نقص احتمالی مي‌بايستي مطابق بند «ب» و «ج» به حوزه‌های رفع نقص مندرج در جدول ذيل اين اطلاعيه مراجعه نمایند.

الف - نحوه و زمان تهيه پرينت كارت شركت در آزمون

كارت‌ شركت در‌ آزمون‌ از روز سه­ شنبه 99/12/19 براي مشاهده و پرينت بر روي درگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا متقاضیان‌ آزمون‌، براي شركت در جلسه امتحان بايد در تاريخ تعيين شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رساني مذكور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌اي (نام، نام خانوادگی، کد ملي، سال تولد و ...) و يا اطلاعات ثبت‌نامي (شماره پرونده ، شماره سريال و كد پيگيري و ...) از كارت شركت در آزمون خود يك نسخه پرينت تهيه و براساس آدرس و زمان تعيين شده بر روي كارت شركت در آزمون، به حوزه امتحاني مربوط مراجعه نمايند. براي شركت در جلسه آزمون همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون و هم چنين اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكسدار و ارائه آن الزامي است.

چنانچه متقاضی به دليل در اختيار نداشتن اطلاعات مربوط به شماره داوطلبي، پرونده و يا كد پيگيري مورد نياز، موفق به پرينت كارت شركت در آزمون خود نمي‌شود، لازم است با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان و ورود به سيستم پاسخگويي و انتخاب نام آزمون و تعيين موضوع پيگيري نسبت به دريافت اطلاعات مربوط به شماره پرونده، داوطلبي و يا كد پيگيري ثبت‌نام اقدام نمايد. اين امكان براي متقاضیاني فراهم مي‌باشد كه در سيستم پاسخگويي عضويت داشته باشند. لذا متقاضیان برای دستیابی به اطلاعات فوق، باید در ابتدا نسبت به عضويت در اين سيستم برای بازيابي اطلاعات، اقدام نمايند.

ب‌ - درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغايرتي مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زير اقدام نمايند:

1ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون، چنانچه مغايرتي در اطلاعات مندرج در بندهاي 1 ،2 ،3 ،4 ،7، 9 و 10 (شامل: نام خانوادگي، نام، تاريخ تولد، شماره شناسنامه، كد ملي، سهمیه، تاريخ فارغ‌التحصيلي، عنوان رشته تحصيلي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد لازم است براي اصلاح مورد يا موارد مذكور حداكثر تا تاريخ 99/12/22 منحصراً به درگاه اطلاع رساني اين سازمان مراجعه و با ورود به قسمت ويرايش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمايند .

تبصره : چنانچه مغايرتي دراطلاعات مندرج در بند 7 (سهميه ثبت نامي) كارت شركت در آزمون شما وجود دارد (براي متقاضیان استفاده از سهميه بنيادشهيد- سپاه پاسداران-ستادكل نيروهاي مسلح و وزارت جهاد كشاورزي) لازم است جهت اعلام مغايرت حداكثر تا تاریخ 22/12/99 منحصراً به درگاه اطلاع رساني اين سازمان (قسمت ويرايش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند تادرصورت تاييدسهميه توسط ارگان مربوط، سهميه مورد نظر براي شما اعمال گردد.در غيراينصورت با سهميه آزادگزينش خواهيد شد و هيچگونه اعتراضي قابل قبول نمي‌باشد.

2- در صورتي كه نسبت به بندهاي 5 و 6 (جنسیت و معلوليت) تفاوتي مشاهده نمودند ضروري است مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره 2) مراجعه نمايند. 

تبصره: درخصوص بند 6 (معلوليت) چنانچه متقاضی خواستار اعمال بند فوق مي‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلوليت را روز قبل از برگزاري آزمون تحويل باجه رفع نقص نمايد تا اقدام لازم در اين خصوص بعمل آيد. در غير اينصورت هيچگونه تقاضايي قابل پذيرش نمي‌باشد.

3 - چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددي و يا به صورت حروف ناخوانا مي باشد.

4- چنانچه كارت شركت در آزمون متقاضی فاقد عكس مي­باشد و يا چنانچه عكس روي كارت وي داراي اشكالاتي از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عكس و يا اشتباه عكس مي باشد ضروري است ضمن همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، 2 قطعه عكس 4 ×3 و كارت ملي يا شناسنامه عكسدار مطابق ساعت و تاريخ اعلام شده در بند «ج» به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاري آزمون مراجعه نمايند و موضوع را پيگيري نموده تا مشكل برطرف گردد. در غير اين صورت فرد به عنوان متخلف تلقي مي‌گردد. ضمناً ساير اطلاعات مندرج بر روي كارت شركت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام كه توسط خود متقاضی تكميل گرديده، در نظر گرفته شده است. 

يادآوري مهم: متقاضیاني که به دليل شيوع ويروس کرونا موفق به دريافت مدرک تحصيلي و اسکن آن در زمان ثبت نام در درگاه اينترنتي سازمان سنجش نشده­اند، ضرورت دارد در صورت قبولي در کانون انتخابي مدارک مورد نظر را به کانون مربوط ارائه دهند.

 ج - آدرس و محل‌ رفع نقص كارت شركت در آزمون 

 نماينده اين سازمان در روز پنجشنبه مورخ 99/12/21 صبح از ساعت 8:30 الي 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الي 17:00 در باجه‌ي رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. براي اطلاع آن دسته از متقاضیاني كه براساس توضيحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماينده رفع نقص كارت سازمان مي‌گردند، شهرستانهاي محل برگزاري آزمون به شرح جدول شماره 1 (مندرج در ذيل اين اطلاعيه) مي‌باشد كه آدرس و محل تشكيل باجه رفع نقص كارت شركت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره 2 (مندرج در ذيل اين اطلاعيه) مشخص گرديده است.

 د‍ - یادآوری های مهم‌ 

1- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون‌ ،اصل كارت ملي ويا اصل شناسنامه عكسدار الزامي است.

2- فرآيند برگزاري آزمون از ساعت‌ 8:30 (هشت و سي دقيقه‌) مي‌باشد.

3- در ورودي ِحوزه هاي امتحاني رأس‌ ساعت‌ 8:00 (هشت) بسته خواهد شد، لذا متقاضیان لازم است قبل از بسته شدن درهاي ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحاني حاضر باشند.

4- هر متقاضی براي حضور در جلسه آزمون بايد چند مداد سياه نرم پررنگ، مدادتراش، مداد پاكن و يك سنجاق و يا سوزن به همراه داشته باشد. رد و بدل کردن این موارد در جلسه آزمون تخلف محسوب می شود. 

5- متقاضیان بايد از آوردن وسايل اضافي از جمله پيجر، تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند، جزوه، كتاب، ماشين‌حساب، هرگونه نُت و يادداشت و نظاير آن به جلسه آزمون اكيداً خودداري نمايند. به همراه داشتن هر كدام از وسايل مندرج در اين بند به عنوان تقلب و تخلف تلقي و با متقاضیان ذيربط براساس قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري كه بخشي از آن در بند «ه‍» آمده است، رفتار خواهد شد.

6- به همراه داشتن تلفن همراه حتی بصورت خاموش در جلسه آزمون موجب محرومیت از گزینش در آزمون خواهد شد. 

7- برای بازرسی بدنی و تطبیق عکس با فرد متولی همکاری لازم را بعمل آورید.

8- حوزه های آزمون از تحویل گرفتن هرگونه وسایل اضافي از جمله تلفن همراه، ماشين حساب، كيف دستي، ساك دستي، كتاب، جزوه و ... معذور می باشند، بنابراین اکیدا توصیه می شود به غیر از موارد اعلام شده در اطلاعیه پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون و اوراق تشخیص هویتی از همراه داشتن سایر وسایل جداً خودداری شود.

9- متقاضیان در صورت بوجود آمدن هرگونه مشكل در فرآيند برگزاري براي آنها لازم است، حداكثر تا تاريخ 99/12/28 از طريق سيستم پاسخگويي اينترنتي با اين سازمان مكاتبه نمايند. بديهي است درخواست هاي واصله بعد از تاريخ فوق قابل بررسي و پيگيري نخواهد بود.

10- متقاضیان براي آگاهي بيشتر از ضوابط آزمون از برگ راهنماي شركت در آزمون كه بر روي درگاه اطلاع رسانی اين سازمان قرار دارد پرينت تهيه و نسبت به مطالعه دقيق آن اقدام نمايند. 

 

ه‍- دستورالعمل بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی 

براساس آخرین اطلاعات درباره راه‌های انتشار ویروس کرونا و مخاطرات احتمالي آن در حوزه هاي برگزاري آزمون، انتظار می‌رود موارد زیر را مدنظر قرار داده و برای حفظ سلامتی خود، سایر متقاضیان و خانواده های محترم خود، آن را رعایت کنید:

1- زمان مناسب منزل تا حوزه امتحانی را برآورد و به موقع در محل آزمون حضور یابید. حوزه برگزاری آزمون از ساعت 7:00 صبح روز برگزاری آزمون آماده حضور شما خواهد بود.

2- برای پیشگیری از تجمع، حضور خود را به دقایق پایانی موکول ننمایید.

3- از تردد بی مورد در محل آزمون جداً خودداری نمایید.

4- هنگام ورود و خروج به حوزه با دیگر متقاضیان فاصله مناسب (حداقل یک متر) را حفظ نمایید.

5- همراه داشتن ماسک 3 لایه معمولی (بدون فیلتر) و استفاده صحیح از آن (از بالای بینی تا زیر چانه)، از ابتدای ورود به حوزه برگزاری آزمون تا پایان برگزاری آزمون و خروج از حوزه امتحانی الزامی می‌باشد.

6- در زمان استقرار در محل صندلی از صحبت کردن با سایر متقاضیان مجاور جداً خودداری نمایید.

7- از تماس دست ها با چشم، دهان و بینی در حین آزمون جداً خودداری نمایید.

8- هنگام عطسه یا سرفه کردن از دستمال کاغذی استفاده نمایید. درصورتیکه دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج استفاده کنید.

9- در صورت داشتن سوال ضروری از عوامل اجرایی در طول برگزاری آزمون حتما با رعایت فاصله مناسب و داشتن ماسک اقدام به صحبت نمایید.

10- در پايان آزمون تا زمان اعلام خروج از سالن توسط عوامل اجرايي همچنان بر صندلي خود مستقر باشيد. به پیامهایی که حاوی نکات اجرایی و بهداشتی است و درجلسه آزمون از بلندگو پخش می شود با دقت گوش کرده و به آن عمل کنید.

11- سعی کنید از تماس دست با سطوحی که اغلب لمس مي شود نظير صندلی ها، دستگيره درب ها و شیرآلات سرويس بهداشتي و... خودداری نموده و از دستمال کاغذی استفاده کنید.

 و- تکمیل فرم خوداظهاری:

 1- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا:

 به منظور ارائه خدمات به آن دسته از متقاضیان این آزمون که دچار بیماری کرونا شدهاند (اعم از بیمارانی که در بیمارستان بستری و یا در منزل قرنطینه هستند) این سازمان با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر ویژهای اتخاذ نموده است. بر این اساس متقاضیانی که علائم بیماری آنها از تاریخ 9/12/99 بصورت قطعی تایید گردیده، لازم است از روز جمعه مورخ 99/12/15 لغایت شنبه مورخ 99/12/16 با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (بخش سایر آزمون‌های استخدامی) فرم خوداظهاری را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا (تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند. متقاضیانی كه اين فرم را تكميل نمايند براساس دستورالعملهاي وزارت بهداشت از ساير متقاضیان جدا شده و آزمون آنها در یکی از بیمارستانهای تعیین شده صرفاً در شهرهای محل آزمون به همراه سایر متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا برگزار خواهد شد.

 2- تکمیل فرم خوداظهاری ویژه همه متقاضیان آزمون:

 همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 19/12/99 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir  مراجعه نموده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری، اقدام نمایند. بدیهی است اطلاعات متقاضیان تکمیل کننده فرم مذکور نزد وزارت بهداشت محفوظ است.

  ح قانون رسيدگي به تخلفات و جرايم در آزمونهاي سراسري

ماده 5- تخلفات و جرايم در اين قانون مشتمل بر موارد زير است:

الف- ارتكاب هرگونه عملي كه موجب بي‌نظمي در برگزاري آزمون گردد يا همراه داشتن هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه‌دار.

ب- ارتكاب هرگونه عمل خلاف مقررات كه آزمون متقاضی را از نظر علمي خدشه دار سازد از قبيل:

1- ارائه مدرك يا گواهي مجعول يا تصوير گواهي مجعول براي شركت در آزمون.

2-تباني با متقاضیان يا افراد خارج ازحوزه امتحاني يادست‌اندركاران آزمون ازقبيل عوامل اجرايي وطراحان سئوال براي تخلف درآزمون.

3- ثبت‌نام در آزمون با هويت مجعول يا شركت در جلسه آزمون به جاي متقاضی اصلي.

ج- استفاده از هرگونه وسيله غيرمجاز از قبيل وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه هاي حافظه‌دار.

د- كمك به متقاضی خارج از ضوابط برگزاري آزمون براي پاسخ به سئوالات.

ه‍- دسترسي غيرمجاز به اطلاعات مربوط به متقاضیان يا استفاده غير مجاز از آنها.

و- هرگونه تغيير غيرمجاز سئوالات، اوراق و پاسخنامه‌هاي متقاضیان يا ساير مدارك و دفاتر مربوط به آزمون.

ز- افشاي سئوالات آزمون يا تلاش در جهت دستيابي و افشاي آن يا شركت يا معاونت دراين امر قبل ياحين برگزاري آزمون به هرنحو.

ح- خريد يا فروش سئوالات آزمون يا پاسخ آنها يا شركت يا معاونت در اين امر قبل يا حين برگزاري آزمون اعم از اينكه سئوالات يا پاسخ آنها واقعي يا غيرواقعي باشد.

ماده 6- هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات، صلاحيت صدور حكم به مجازات هاي زير را درباره متخلفان دارند:

الف- در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار كتبي با درج در پرونده متقاضی و اعلام به مراجع ذي ربط يا محروميت از گزينش در آزمون همان سال.

ب- در مورد مشمولان بند (ب) يا بند (ج) ماده (5): محروميت از گزينش علمي در آزمون همان سال و ابطال قبولي متقاضی در همان سال و محروميت از شركت در آزمون از يك تا ده سال بعد.

تبصره- آراي هيأت‌هاي بدوي جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) اين قانون قابل تجديد نظر خواهي در هيأت تجديد نظر رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مي‌باشد.

ماده 7- در مورد مشمولان بندهاي (د)، (ه‍)، (و) (ز) و (ح) ماده (5) هيأت‌هاي رسيدگي متهم را براي رسيدگي و اعمال جزاي نقدي از ده ميليون (10.000.000) ريال تا يك ميليارد (1.000.000.000) ريال يا حبس از يك تا پنج سال يا هر دو مجازات به محاكم دادگستري معرفي مي‌نمايند.

ماده 8 ارتكاب هر يك از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضويت در يك گروه يا شبكه باشد، موجب تشديد مجازات مي‌شود و تشكيل دهنده و سركرده گروه يا شبكه به حداكثر مجازات محكوم مي‌گردد. مجازات هر يك از اعضاء كه در ارتكاب تخلفات و جرايم فوق دخالتي نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذكر شده براي مرتكب مي‌باشد.

ماده 9- رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها مانع از رسيدگي برابر ساير قوانين جزايي يا رسيدگي در هيأت‌هاي رسيدگي به تخلفات اداري يا هيأت‌هاي انتظامي اعضاي هيأت علمي يا كميته‌هاي انضباطي دانشجويان نيست و مرتكب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) اين قانون به مجازات مقرر در ساير قوانين و مقررات محكوم مي‌گردد.

ماده 10- در صورت محكوميت قطعي فردي به يكي از مجازات هاي مندرج در اين قانون، به استثناي مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هيات رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها، قبولي وي در آزمون را ابطال مي‌نمايد. در اين صورت مؤسسه آموزشي مربوط از صدور و اعطاي هرگونه گواهي يا مدرك به وي خودداري خواهد نمود، و چنانچه گواهي فارغ‌التحصيلي به وي اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقيقات و فناوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي يا وزارت آموزش و پرورش يا دانشگاه آزاد اسلامي ملزم به ابطال آن گواهي هستند.

ماده 11- چنانچه با بررسي‌هاي فني و علمي، بين نمرات و رتبه اكتسابي متقاضی و سوابق تحصيلي وي مغايرت هاي غيرمتعارف مشهود و اساسي از قبيل عدم تطابق معدل ديپلم و دوره پيش‌دانشگاهي با رتبه و نمره اكتسابي در آزمون وجود داشته باشد، با تأييد هيأت‌هاي بدوي رسيدگي به تخلفات در آزمون‌ها از متقاضی در يك يا چند درس عمومي و اختصاصي امتحان مجدد به عمل مي‌آيد. تعيين وضعيت نهايي آزمون اين متقاضی، بر اساس نتايج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هيأت بدوي است.

ماده 12- هر مؤسسه يا آموزشگاه علمي و آموزشي كه براي افزايش آمادگي متقاضیان شركت در آزمون‌هاي مورد بحث اين قانون فعاليت مي‌كند، چنانچه در تخلفات ماده (5) مشاركت داشته باشد، مجوز تأسيس آن لغو مي‌شود و مديران مسؤول آنها، علاوه بر محروميت دائمي از تأسيس و اداره اين گونه مراكز، به مجازات‌هاي پيش‌بيني شده در اين قانون و ساير قوانين محكوم مي‌شوند، و چنانچه مؤسسه يا آموزشگاه فاقد مجوز باشد، مجازات مديران مسؤول آنها حداكثر مجازات مندرج در ماده (6) است.

تبصره- در مورد آموزشگاه هايي كه فاقد مجوز باشند علاوه بر اقدام مراجع قانوني ذي ربط مدعي‌العلوم نيز مي‌تواند رأساً نسبت به اعلام جرم و پيگيري تخلفات آنان اقدام نمايد.

 ط- نحوه اعلام گزارش تقلب و تخلفات

نظر به حساسیت آزمون مقتضی است تمامی اخبار و اطلاعات مرتبط با تخلف و تقلب در این آزمون را با مراجعه به درگاه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org (قسمت گزارش تخلف در آزمون ها) و یا صندوق پست الکترونیکی (ایمیل) به نشانی Hefazatazmon@sanjesh.org و یا با شماره تلفن های 02636182151 و 02636182152 به اداره کل حراست و حفاظت آزمون های این سازمان منعکس نمایید.

 ی - نحوه تماس و ارتباط با سازمان سنجش آموزش و كشور

باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان می توانند به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس: http://darkhast.sanjesh.org  مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس: http://rahgiri.sanjesh.org وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

 در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه متقاضیان درصورت لزوم مي‌توانند سئوال يا سئوالات خود را در اين خصوص از اين تاريخ لغايت روز پنجشنبه 99/12/21 همه روزه صبح از ساعت 8:00 الي‌ 12:00 و بعد از ظهر از ساعت‌ 14:00 ‌الي‌ 16:00 با بخش پاسخگويي اينترنتي اين سازمان و يا شماره ‌تلفن ‌42163  با پيش شماره 021 در ميان بگذارند

دریافت فایل جداول شهرستانهای محل برگزاری و باجه های رفع نقص آزمون پذيرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت كانونهاي وكلاي دادگستري 1399: با فرمت PDF

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code