rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

آمایش چرا آزمون ؟  چرا حضور ؟

آمایش چرا آزمون ؟ چرا حضور ؟

1400/04/03

امایش چرا آزمون چرا حضور درتاریخ 1400/4/1با شرکت جمعی از حقوقدانان عزیز سراسر کشور ( حضوری و آنلاین ) با حضور استاد قاضی زاده برگزار شد.

امایش چرا آزمون چرا حضور درتاریخ 1400/4/1با شرکت جمعی از حقوقدانان عزیز سراسر کشور ( حضوری و آنلاین ) با حضور استاد قاضی زاده برگزار شد.
در این امایش آقای قاضی زاده با برشمردن ارکان مهم موفقیت حقوقدانان که همانا پیوستگی حضور در ازمونها تحت هر شرایطی در کنار خواندن مستمر درسنامه هاو محشا نویسی خاطر  نشان شدند : نه فقط در آزمونها که در تمام رقابت ها اعم از رقابت در زیستن، رقابت در زندگی، کسب و کار و تجارت معمولا اقلیتی از افرادند که برای نیل به اهداف تا اخرین گام استوارند و البته موفق خواهند بود.ایشان موفقیت کوچک ازمون وکالت را پله ای برای بزرگ شدن اهداف فرماندهان سرنوشت و بزگ شدن مشی و توانمندی ایشان در عرصه  اجتماعی مالی و معنوی ذکر نمودند و همچنین عرض تبریکی داشتند  برای عزیزانی که علیرغم مطالعات مستمر تاکنون تنها موفق به پشت سر گزاشتن 50% از بودجه بندی شدند و ابراز امیدواری کردند که با پیگیری تلاش و افزایش این درصد به 80 درصد بی شک در رسته رتبه  های برتر قرار خواهند گرفت. در این آمایش به ذکر فوایدی چند  از شرکت در آزمونها من جمله دریافت یک برنامه  راهبردی و بودجه بندی مناسب و داشتن یک نقشه کلان  که در انتها منجر به برنامه ریزی دقیق روزانه و نیل به هدف خواهد بود پرداختند دانستن سیاستهای کلی بودجه بندی با گوش دادن مکرر امایش نظام نوین آموزشی و تکمیل دایره های برنامه ریزی در این راستا مهم انگاشته شد. دومین وضعیتی که بودجه بندی آزمون ایجاد میکند شبیه سازیست. مهارت تمرکز و نشانه روی بسوی هدف تنها با قدم گزاردن به آزمونهای مستمر و پیوسته امکان پذیر خواهد شد. نکته ی حایز اهمیت ازمونها پیاده سازی نکات مثبت ازمونی و پرهیز از شرکت در آزمونها صرفا به منظور کسب رتبه آنهم قبل از اتمام دوره کامل مطالعاتی و تسلط کامل به منابع عنوان شد که در اینگونه موارد چاقوی ازمونی روی شاهرگ مطالعاتی عزیزان قرار خواهد گرفت و نتیجه معکوس خواهد داد.

در بخش دوم این امایش در راستای تحلیل کارنامه که بحث مفصل آن در آمایش تحلیل کارنامه ایراد خواهد شد به این اشاره کردند که برای کسب موفقیت  باید هر چه بیشتر از میانگین کشوری فاصله گرفت و به میانگین برتران نزدیک شد. در تحلیل کارنامه لزوم  به انالیز تک تک درسها و تفکیک معنای درصد و تراز  که درصد عملکرد فرد و تراز نمره ای بر اساس عملکرد فرد در مقایسه با دیگران میباشد  اشاره شد که در آزمون وکالت قطعا تراز مهمتر است این تراز میتواند رشد صعودی یا نزولی داشته باشد که با کنترل هوشمندانه میتواند به سمت موفقیت داوطلب سوق داده شود. کاهش دادن غلطهای ازمون و دانستن این نکته که داشتن دانش علمی با تکنیکهای تست زنی متفاوت است و برای اشنایی با این تکنیکها شرکت در آمایش تکاد پیشنهاد داده میشود. در راستای تست زنی بطور خلاصه  اشاره ای به یک تکنیک تست زنی شد و انهم خواندن دوبار سوالات و مشخص نمودن سوالاتی است  که نیاز به صرف وقت در دور دوم دارند.
در این امایش همچنین  اقای دکتر قاضی زاده به اهمیت بسزای شرکت همه ی فرماندهان سرنوشت در دوره تسلط که بیش از 30%مطالب این دوره جدید بوده و تضمین رضایتمندی کامل عزیزان از این دوره و ارتقا سطح علمی حقوقدانان و تاتیر شگرف در قبولی ایشان  اشاره کردند و روال کار دوره را استخراج تستها از مطالب بسیار مهم و سوال خیز منابع آزمون وکالت و تحلیل تمامی تستها روی تخته توسط اساتید عنوان نمودند.و حسن ختام این آمایش با جمله ی انگیزشی استاد قاضی زاده :
ماندن در شرایطی که از آن ناراضی هستید شما را ناراضی تر و تغییر شرایط کنونی جوانه های امید و شکوفه های زیبای رونق را برای شما به ارمغان خواهد اورد.



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code