rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

 تاریخ ثبت نام و جزییات برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ به زودی منتشر خواهد شد.

تاریخ ثبت نام و جزییات برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ به زودی منتشر خواهد شد.

1400/10/25


 موضوع برگزاری آزمون وکالت در سال جاری به یکی از چالش‌های جدی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری تبدیل شده و حالا آنطور که سخنگوی این اتحادیه گفته، بالاخره کانون‌های وکلا قرار است جزییات برگزاری این آزمون را اعلام کنند.

اختلافات میان کانون های وکلای دادگستری و قوه قضاییه در ماه های اخیر بر سر اصلاح آیین نامه لایحه استقلال کانون های وکلای دادگستری، که بخشی از آن ناظر بر شیوه برگزاری آزمون وکالت است، در آستانه اقدامات اجرایی برای برگزاری با تاخیر آزمون وکالت ۱۴۰۰ با صدور نامه هایی از سوی قوه قضاییه و اسکودا مواجه شد که نگرانی ها در مورد شکل و زمان برگزاری آزمون را تشدید می کرد.

در هفته‌های اخیر مدیران اسکودا و کانون‌های وکلا بر برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ در روز ۲۰ اسفند تاکید داشتند اما تاکنون آگهی برگزاری آزمون و جزییات ثبت نام داوطلبان مشخص نشده است.

رفع برخی موانع برگزاری؛ آگهی تا روز دوشنبه منتشر می‌شود
امروز ابراهیم کیانی، سخنگوی اسکودا، ضمن اعلامِ خبرِ رفعِ برخی موانع در برگزاری آزمون ، خاطرنشان کرد: حقوق مدنی، آیین ‌دادرسی مدنی، حقوق تجارت، اصول استنباط حقوق اسلامی و متون فقه، حقوق جزای عمومی و اختصاصی، آیین دادرسی کیفری و حقوق اساسی مواد امتحانی آزمون کارآموزی وکالت در سال ۱۴۰۰ خواهند بود که حقوق اساسی و متون فقه نسبت به سال گذشته به مواد امتحانی اضافه شده‌اند.

به گفته کیانی، آگهی آزمون کارآموزی وکالت حداکثر تا روز دوشنبه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد.

 جهت استفاده از خدمات و کسب مشاوره از سراسر كشور با شماره 
دفتر مرکزی 05131601020
امور شهرستانها 05131601111
 تماس حاصل فرمایید 



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code