rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

نخستین دوره حقوق رمز ارزها در ایران خدمت نوینی دیگر از داداِستان برگزار شد

نخستین دوره حقوق رمز ارزها در ایران خدمت نوینی دیگر از داداِستان برگزار شد

1401/08/11



نخستین دوره حقوق رمزارزها در ایران به همت موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان (داداستان) در شهر مشهد مقدس برگزار شد.
 این دوره آموزشی عصر روز گذشته در هتل پردیسان مشهد با حضور گسترده مخاطبان از نقاط مختلف کشور از جمله وکلای دادگستری و فعالان اقتصادی و با تدریس استاد مجید قاضی زاده عضو انجمن بلاکچین آمریکا برگزار گردید. 
در بخش نخست این کارگاه که از ساعت ۱۶ آغاز شد مهم ترین سرفصل های حوزه رمزارزها و مفاهیم پایه بررسی گردید و در بخش دوم چالش های موجود در حوزه حقوق رمز ارزها و رویه های قضایی رسیدگی به پرونده های رمزارزها بررسی گردید و پیشنهاداتی به قوای مقننه و قضاییه ارائه گردید که از جمله آنها بهبود نظام تقنینی با استفاده از نظرات متخصصین مجرب بود. 
 
پس از بررسی ارزیابی عملکرد شرکت کنندگان در این دوره آموزشی به دانشپذیران این دوره گواهی نامه معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعطا می گردد که این مدرک رسمی از قابلیت ترجمه رسمی توسط قوه قضاییه و وزارت امور خارجه برخوردار خواهد بود.  
رمزارزها و مفاهیم پایه، ماهیت حقوقی رمزارزها، جایگاه قانونی صرافی رمزارزها، حقوق و ماینینگ، حقوق و استیک، قوانین مربوط به پولشویی و رمزارزها، سرمایه گذاری شرکت های تجاری در ارزهای دیجیتال، صادرات و واردات با رمزارزها، تامین دلیل و تامین خواسته در رمزارزها از جمله مهم‌ترین سرفصل‌هایی بودند که در این دوره آموزشی بررسی گردید.  
لازم به ذکر است دوره‌های آتی دپارتمان تخصصی حقوق کاربردی موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان (داداستان) در زمینه حقوق رمز ارزها و حقوق متاورس به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.



جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code