rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

دریافت کارت آزمون استخدام بانک پارسیان در سال 98

دریافت کارت آزمون استخدام بانک پارسیان در سال 98

1398/10/09

ضمن آرزوی موفقیت سایت داداستان  برای یکایک شما کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم؛ لینک دریافت کارت آزمون استخدامی بانک پارسیان فعال گردید.

* هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر چاپ کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار، چند مداد سیاه پررنگ، مداد تراش، پاک کن و یک سنجاق یا سوزن به همراه داشته باشد.
* قسمت اثر انگشت و محل امضاء بر روی کارت شرکت در آزمون حتما باید توسط داوطلب قبل از حضور در جلسه امتحان تکمیل شود.
* آدرس محل برگزاری آزمون در ذیل کارت ورود به جلسه آزمون درج گردیده و لذا به داوطلبان توصیه می شود یکروز قبل از برگزاری آزمون محل مذکور را شناسایی نمایند.
* درب های ورودی حوزه های امتحانی رأس ساعت هشت و سی دقیقه صبح روز جمعه 13 دی ماه بسته خواهد شد. لذا داوطبان باید سی دقیقه قبل از بسته شدن درب های ورود به جلسه آزمون در محل آزمون حاضر باشند. فرآیند آزمون رأس ساعت 9 صبح آغاز می گردد و از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درب ورودی به حوزه امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
* داوطبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، جزوه، کتاب، تلفن همراه، ماشین حساب و همچنین وسایل شخصی به آزمون اکیداً خودداری نمایند.بدیهی است که به همراه داشتن هر کدام از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطبان متخلف براساس ضوابط مربوط رفتار خواهد شد.
* چنانچه کارت شرکت در آزمون فاقد عکس باشد یا عکس روی آن مربوط به شخص دیگری است یا عکس روی کارت واضح نباشد در اسرع وقت با شماره 27892485 و 27892424-021 تماس حاصل فرمایید. بدیهی است در صورت وجود اشکال مذکور در کارت شرکت در آزمون داوطلب از شرکت وی در آزمون ممانعت به عمل خواهد آمد و عواقب آن به عهده داوطلب است.
* لازم به توضیح است آزمون دارای نمره منفی است و به ازای هر سه پاسخ غلط یک پاسخ صحیح حذف خواهد شد.

آدرس حوزه های محل برگزاری آزمون:

اهواز: خیابان آزادگان، خیابان آهنگری، روبروی کمیته امداد امام خمینی، پلاک 24، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
تهران: خیابان انقلاب اسلامی، روبروی پل کالج، خیابان البرز، پلاک یک، دبیرستان ماندگار البرز
تبریز: کوی ولیعصر، خیابان نظامی، کوچه آرش، پلاک 39، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
شیراز: بلوار گلستان، روبروی بانک آینده، خیابان امام مهدی (عج)، سمت راست، بالاتر از کوچه 2، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران
کرمان: بلوار ولیعصر- درب اصلی دانشگاه آزاد اسلامی- سالن کتابخانه
مشهد: بلوار وکیل آباد، کوی آب و برق، بلوار هفت تیر، میدان هشتم شهریور، به سمت ویلا، جنب بانک صادرات شعبه آب و برق، مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران





جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code