rr

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
موسسه آموزش عالی آزاد اندیشه سازان ( داداِستان)
نمود تخصص در حوزه حقوق یکی از اهداف عالیه ماست

آزمون وکالت , اخبار حقوقی

اخذ 5 میلیون تومان هزینه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲

اخذ 5 میلیون تومان هزینه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲

1402/07/10

روسای کانون های وکلا در جلسه اخیر اسکودا پیشنهاد ادغام مراحل دوم و سوم کارآموزی و دریافت مبلغ ۵ میلیون تومان از کازآموزان را مطرح کردند.
به گزارش داداستان، رؤسای کانون‌های وکلای دادگستری روز شنبه (۸ مهر ۱۴۰۲) همراه با هیأت رئیسه اسکودا در محل این نهاد نشستی فوق‌العاده داشتند.

یکی از دو دستور جلسه مهم این نشست اتخاذ وحدت رویه درباره ثبت نام و پذیرش کارآموزان وکالت پذیرفته شده در آزمون وکالت امسال بوده است.

این منبع آگاه افزود: درخصوص پذیرفته شدگان ۱۴۰۲ هم مقرر شد کانون ها از هر کارآموز مبلغ ۵ میلیون تومان به تدریج دریافت کنند و اسامی پذیرفته شدگان توسط کانون ها در سایت اعلام شود و ثبت نام در اسرع وقت صورت گیرد.

با توجه به تعیین این هزینه، باید منتظر اصلاحیه آگهی ثبت نام در کانون‌های وکلایی همچون هرمزگان و گلستان بود. پیشتر این کانون‌ها و برخی کانون‌های دیگر هزینه ده میلیون تومان و قریب به آن را جهت ثبت نام و شروع دوره کارآموزی اعلام کرده بودند.

گقتنی است کانون وکلای کرمانشاه از جمله کانون‌هایی بود که سال گذشته مبلغ ده میلیون تومان برای ثبت نام از پذیرفته شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۱ تعیین کرده بود.




جایزه ویژه حقوق دادن برتر

فرم عضویت در سامانه های اطلاعاتی رایگان داداِستان

وارد کردن فیلدهای ستاره دار اجباری است

CAPTCHA code